Doelgroep

Duurzaam Integraal Ontwerpen past in alle processen die te maken hebben met huisvestingsvraagstukken of de gebouwde omgeving. Als u bij “Referenties” kijkt ziet u een aantal projecten staan van verschillende kwaliteiten opdrachtgevers. Omdat we deskundigen hebben uit diverse vakgebieden kunnen we een breed publiek bedienen. Denk bijvoorbeeld aan overheid, projectontwikkelaar, vastgoedbelegger, wooncorporatie, school, beheerder van bedrijventerrein of particulier.

Om Duurzaam Integraal Ontwerpen goed tot zijn recht te laten komen is het van belang dat hiermee in de initiatieffase van een project al gestart wordt. Door vroegtijdige integratie wordt een beter product verkregen. Een beter product bespaart kosten in het ontwerpproces, de realisatie en de instandhouding. Als opdrachtgever moet u dat aanspreken.

Om Duurzaam Integraal Ontwerpen optimaal tot zijn recht te laten komen verlangt DIO openheid en transparantie van haar opdrachtgevers. Als opdrachtgever mag u openheid en transparantie verwachten van DIO. Onze ervaring is dat als projecten die op deze wijze tot stand komen het goede projecten zijn.